Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آزمون هاي آزمايشي كنكور درس هندسه 1 پايه دهم آزمون هاي آزمايشي كنكور درس هندسه 1 پايه دهم

آموزشگاه کنکور

آزمون هاي آزمايشي كنكور درس هندسه 1 پايه دهم | 02144026257

آموزشگاه كنكور،آزمون هاي آزمايشي كنكور درس هندسه 1 پايه دهم در آموزشگاه بارمان كنكور

تدريس دروس كنكور در بارمان كنكور با روشي نوين و موثر!

.

هندسه يك درس مهم در كنكور است و اغلب يكي از چالش برانگيزترين دروس براي دانش آموزان است. اين به اين دليل است كه هندسه به تركيبي از مهارت‌هاي رياضي و تجسم فضايي نياز دارد كه درك آن براي برخي از دانش‌آموزان دشوار است. با اين حال، با كمك اساتيد مجرب ما و مطالب درسي جامع، مي توانيد بر اين چالش ها غلبه كنيد و در هندسه سرآمد شويد.

.

در آكادمي بارمان، اهميت هندسه در كنكور و تاثير آن بر نمره كلي دانش آموز را درك مي كنيم. بنابراين، ما دوره هاي هندسه خود را به طور خاص براي پاسخگويي به نيازهاي دانش آموزان دبيرستاني طراحي كرده ايم. دوره هاي ما تمام موضوعات در برنامه درسي هندسه براي كلاس 10 شامل نقاط، خطوط، زاويه ها، مثلث ها، چندضلعي ها و دايره ها را پوشش مي دهد. هدف ما اين است كه دانش آموزان خود را با يك پايه قوي در هندسه تجهيز كنيم و آنها را قادر كنيم تا هر نوع مسئله هندسه را به راحتي حل كنند.

.

اساتيد مجرب ما بسيار ماهر هستند و درك عميقي از موضوع دارند. آنها علاقه زيادي به تدريس دارند و به هر دانش آموز كمك مي كنند تا به پتانسيل كامل خود برسد. آنها از روش‌ها و تكنيك‌هاي آموزشي جذاب براي جذاب‌تر كردن موضوع و درك آسان‌تر استفاده مي‌كنند. اساتيد ما همچنين توجه شخصي به هر دانش آموز را ارائه مي دهند و اطمينان حاصل مي كنند كه به ترديدها و سوالات آنها به سرعت رسيدگي مي شود.

.

در آكادمي بارمان، ما به يك رويكرد عملي براي يادگيري، به ويژه براي موضوعي مانند هندسه اعتقاد داريم. بنابراين، ما تمرين‌هاي تمريني و تكنيك‌هاي حل مسئله زيادي را به دانش‌آموزان خود ارائه مي‌كنيم تا تجربه يادگيري آنها را افزايش دهيم. ما همچنين آزمون‌ها و آزمون‌هاي آزمايشي را به‌طور منظم انجام مي‌دهيم و محيط امتحان ورودي را شبيه‌سازي مي‌كنيم تا به دانش‌آموزان كمك كنيم تا پيشرفت خود را ارزيابي كنند و زمينه‌هايي را كه نياز به بهبود دارند شناسايي كنند.

.

يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد آموزشگاه كنكور بارمان در دسترس بودن آزمون هاي آزمايشي براي آزمون هاي ورودي دانشگاه است. اين آزمون ها بر اساس كنكور واقعي طراحي شده اند و راهي عالي براي آشنايي دانش آموزان با قالب و محتواي امتحانات مي باشد. همچنين به آنها كمك مي كند تا مهارت هاي مديريت زمان را توسعه دهند و براي روز آزمون واقعي اعتماد به نفس ايجاد كنند.

.

ما علاوه بر كلاس‌هاي معمولي، كارگاه‌ها و سمينارهاي خاصي را در مورد هندسه با تمركز بر موضوعات و مفاهيم مهمي كه دانش‌آموزان ممكن است چالش برانگيز بدانند، ارائه مي‌دهيم. اين كارگاه ها براي دانش آموزان پشتيباني اضافي و درك بهتر موضوع را فراهم مي كند.

.

در آكادمي بارمان، ما درك مي كنيم كه هر دانش آموزي نيازها و سبك هاي يادگيري متفاوتي دارد. بنابراين، ما گزينه هاي دوره هاي مختلفي از جمله كلاس هاي حضوري، كلاس هاي آنلاين و تدريس خصوصي را ارائه مي دهيم. اين به دانش آموزان اجازه مي دهد تا روش يادگيري را انتخاب كنند كه به بهترين وجه براي آنها مناسب است و حداكثر پتانسيل يادگيري آنها را تضمين مي كند.

.

در خاتمه، اگر با هندسه دست و پنجه نرم مي كنيد و براي آماده شدن براي امتحانات ورودي خود به كمك نياز داريد، آكادمي بارمان براي امتحانات ورودي دانشگاه اينجا به شما كمك مي كند. با اساتيد مجرب ما، مطالب درسي جامع و رويكرد عملي به يادگيري، مي توانيد بر هندسه تسلط داشته باشيد و در امتحانات به نمره دلخواه خود برسيد. امروز به ما بپيونديد و اولين قدم را به سوي دانشگاه رويايي خود برداريد!

آموزشگاه بارمان كنكور، همراه شما تا رسيدن به دانشگاه آرزوهايتان!

.

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور:

  • آموزش مفهومي و كاربردي درس آمار و احتمال يازدهم كنكور
  • آموزش كنكور فيزيك پايه يازدهم
  • روش تست زني  درس هندسه 1 پايه دهم كنكور
  • كارگاه تقويت پايه فيزيك پايه يازدهم كنكور و آمادگي براي حل تست هاي دشوار
  • زيست شناسي 2 پايه يازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مهندسي بهداشت حرفه‌اي
  • مشاوره انتخاب رشته انساني

و صد ها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/5/13 ساعت: ۱۶ توسط:academy :